VMT, hét vakmedium voor de Foodprofessional, heeft deze maand de resultaten van het eigen onderzoek ‘Partner of Choice’ gepresenteerd. Een onderzoek waarbij 300 foodprofessionals hun mening hebben gedeeld met wie zij het liefst zaken doen op relevante werkgebieden in de voedingsindustrie. In de categorie Certificatie wordt Schouten Certification erkend als Challenger. Een uitkomst waar wij zeer trots op zijn!
Willem Paul de Mooij, hoofdredacteur van VMT: “opvallend is het om te zien dat er bij de inkoop van ingrediënten en grondstoffen en hygiëne-oplossingen vooral wordt gekeken naar de verhouding van prijs en kwaliteit, terwijl bij andere categorieën zoals bij certificering en adviseurs weer meer wordt gekeken naar de ervaringen met deze partijen uit het verleden.”
Helma van Eijk, coördinator Food bij Schouten Certification: “het onderzoek heeft aangetoond dat de respondenten eerdere ervaringen met ons bedrijf waarderen. Wij willen dan ook onze dank uitspreken voor dit mooie compliment. Ook komende jaren zetten we ons weer in om voor onze klanten een deskundige en betrouwbare partner zijn in deze voor ons nieuwe sector.”
Wilt u het hele onderzoek lezen? Dat kan hier.